Besteci ve vokalist Marie Keyrouz’un dilinden dökülen 'Cantiques de L'Orient' gerçek anlamda zihin ve kulak açıcı bir albüm. Ortadoğu’nun çok erken dönem müzikal formlarına dayanarak modern bestelere dönüşmüş yedi parçadan oluşuyor. Öyle ki albümün açılışını yapan ‘ Magnificat'ı ‘The Exorcist’ filminin Ortadoğu’daki soundtrack’i olarak duymak işten bile değil. Doğaçlamaların çok önemli bir rol üstlendiği bu müzikle, gerçekten farklı arayışlarda olan tüm dinleyiciler yakından ilgilenmeli. Doğu ilahileri ve Keyrouz’u bilinçli olarak tercih edenler için ise zaten bir başucu albümü niteliğinde.”
Ününü dinden çok müzik konusunda yaptığı çalışmalara borçlu olan Keyrouz, kadın sesinin yasak olduğu Bizans müziğini en iyi yorumlayan ses olarak kabul edilmektedir. Lübnan’da doğan ve ilk çalışmalarına da Lübnan’da başlayan rahibe, daha sonra müzikoloji ve dinsel antropoloji dallarında Paris Sorbonne Üniversitesi'nde eğitim gördü. Doğu ve batı ezgilerini sentezleyerek kullanmayı tercih eden ve doğu- batı kiliselerinin repertuarlarını da inceleyen araştırmacı kişi... Lübnan'ın Deir el Gamar şehrinde doğmuştur. Ayrıca müziğinde sadece Hıristiyan değil Musevi, Müslüman motiflerini de kullanır.”